زمان انتشار : 1 سال پیش
قیمت 4 میلیارد و چهارصد میلیون تومان

فروش ویلا شوفسکاج

فروش ویلا شوفسکاج

برای ما بسیار اهمیت دارد که اگر فروش ویلا شوفسکاج نوشهر را جدی بگیرید برای خود سرمایه گذاری خاصی پدید آورده اید چرا که شوفسکاج حرف های زیادی برای گفتن دارد و حتما یکی از گزینه های خرید ویلا یا زمین را شوفسکاج قرار دهید معمولا ما برای خرید ویلا در نوشهر شوفسکاج را به خریداران پیشنهاد میکنیم.

همه آن چیزی که در مورد خرید ویلا در شوفسکاج باید بدانید:

  • قیمت ویلا در شوفسکاج
  • خرید ویلا در شوفسکاج
  • معرفی روستای شوفسکاج

 

فروش ویلا شوفسکاج

قیمت ویلا در شوفسکاج

از ویژگی های خوب منطقه شوفسکاج می توان به پای کوه بودن روستای اشاره کرد شما وقتی از انتهای کمربندی که روستای لتینگان می باشد به سمت جنگل می روید روستای شوفسکاج را مشاهده میکنید اخیراً این روستا در بحث طرح هادی پیشرفت چشمگیری داشته است بسیاری از زمین های ارزشمند این روستا وارد بافت شده اند و امکان ساخت و ساز را برای خریداران زمین فراهم کرده است.

الان قیمت زمین در شوفسکاج حداقل متری ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان برای زمین های داخل بافت می باشد این قیمت‌ها بی شک در طی ماه های آینده رشد خوبی خواهد داشت و مالک این زمین ها سعی کنند از فروشان فعلا دست نگه دارند تا انشالله در آینده نزدیک شاهد سود هنگفتی از این سرمایه گذاری خوب باشند.

230 متر زمین

160 متر بنا

پایانکار

سه خواب

جواز ساخت

ویوی جنگلی

حیاط سازی شده

 ویلا شوفسکاج و فروش ویلا  و املاک مازندران و املاک شمال و ویلا ارزان نوشهر و زمیین ارزان شمال و زمین فروشی و زمین ساحلی شمال و زمین ساحلی مازندران و معاوضه ویلا شمال و معاوضه زمین نوشهر و
معمولا خرید ویلا شوفسکاج نوشهر به دلیل اینکه این روستای زیبا پای کوه بوده و نزدیک کمربندی میباشد و خود شوفسکاج نیز شهرک های خوبی دارد برای خریدار غیر بومی گزینه بسیار مناسبی جهت خرید می باشد
معمولا خرید ویلا در شوفسکاج طی یکی دو سال اخیر رشد زیادی داشته این امر نشان از در حال رشد بودن قیمت ویلا در این منطقه است.
شوفسکاج یک روستای برند نزدیک کمربندی نوشهر است. روستاهای نزدیک کمربندی نوشهر زیاد نیستند و این روستا برندترین آنها می باشد و در آینده حرفهای زیادی از آن خواهید شنید.

خرید زمین در شوفسکاج نوشهر

هر زمان به تصمیم به خرید ویلا در شمال گرفته‌اید به ویژه خرید زمین در شهر نوشهر منطقه شوفسکاج می تواند گزینه خوبی برای سرمایه‌گذاری باشد چرا که پتانسیل بالای این روستا از جمله نزدیکی به کمربندی نوشهر و نزدیکی به شهر نوشهر که می تواند امکانات رفاهی و اجتماعی نوشهر از جمله فرودگاه، بیمارستان، مکان های امنیتی و بسیاری از فروشگاه‌های بزرگ نوشهر بهره‌مند بود و چون نزدیک کمربندی نوشهر و چالوس است شما خیلی راحت می توانید جدا از ترافیکی که در داخل شهر نوشهر و حومه آن وجود دارد به آزادراه تهران شمال دسترسی داشته باشید.
یکی دیگر از ویژگی های که برای خرید زمین آن را پیشنهاد می کنیم قیمت پایین زمینها میباشد یعنی الان شما در شوفسکاج به راحتی می توانید یک زمین ارزان قیمت پیدا کنید زمینی که از قیمت کارشناسی بسیار پایین تر باشد که این هم برای افرادی که به دنبال خرید زمین در نوشهر برای سرمایه گذاری یا همچنین برای زندگی هستند شوفسکاج گزینه بسیار مناسبی می باشد که توصیه اکید به خرید زمین در آن داریم.

ویلا شهرکی در شوفسکاج

در شوفسکاج نیز مثل سایر مناطق نوشهر شهرک های خوبی وجود دارد گاهی زمین های داخل این شهرک بالایی متری ۱۵ میلیون تومان معامله می‌شود ویلاهایی در داخل این شهرک‌ها وجود دارد که قیمت بالای ۱۰ یا ۲۰ میلیارد تومان دارند البته ارزش شهرک به اساسنامه شهرک میباشد هرچقدر اساسنامه شهرک اعتبار بیشتری داشته باشد و محکم تر باشد مطمئناً ویلاهایی که در شهرک ساخت خواهد شد یک ویلاهای قوی تر خواهد بود و معمولاً در این اساسنامه ها ذکر خواهد شد که بنا ها تا چه سقفی ساخته شوند و حداقل بنای ساخته شده نیز باید رعایت شود.

قیمت ویلا لوکس در شوفسکاج

ویلاهای لوکس کمتری مشتری و البته خاص ترین مشتریها را دارند عزیزانی که به دنبال خرید ویلا لوکس در شمال هستند مطمئناً نوشتن یکی از گزینه‌های اول آنها برای خرید ویلا می باشد چرا که کمترین فاصله دریا و جنگل را بین شهرهای شمالی کشور نوشهر دارد نزدیک آزادراه می باشد و به پایتخت راه دسترسی آسان تری نسبت به شهرهای دیگر دارد و بسیاری از عوامل دیگر که می‌تواند به مشتری های خاص را به نوشهر بیاورد بحث توریست و گردشگری را هم اگر بخواهیم در نظر بگیریم ساخت هتل ۵ ستاره آراز که هتل ساحلی نیز می باشد نشان از تقویتی منطقه در آینده بسیار نزدیک به رشد بالای آن دارد.
الان ویلاهای ساحلی را می توانید از قیمت ۱۰ میلیارد تومان به بالا در شوش اسکلت پیدا کنیم یک ویلا های نوساز دوبلکس با امکانات رفاهی عالی و گاه استخر دار نیز هستند.

توجه :

آدرس مکان ویلا ممکن است واقعی نباشد بقیه اطلاعات صحیح میباشند. لطفا تماس بگیرید

 

املاک پورولی در خدمت شماست

 

پورولی……………………………………………… ۰۹۱۱۳۹۵۸۱۲۶

 

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 119