زمان انتشار : 3 سال پیش
قیمت دو میلیارد و 200 میلیون تومان

خرید ویلا برکن کجور

خرید ویلا برکن کجور

اون دسته از عزیزانی که قصد خرید ویلا در کجور به ویژه خرید ویلا برکن کجور را دارند به این آگهی ما که در زمینه قیمت و خرید ویلا برکن کجور میباشد و توضیحاتی داده ایم توجه کنند. تا انتخاب درستی در خرید ویلا یا زمین در کجور نوشهر داشته باشند.الان زمین ارزان قیمت کجور نوشهر بسیار کم یافت می شود چرا که عزیزانی که توان خرید زمین در نوشهر ندارند به کجور نوشهر هجمه بردند

خرید ویلا برکن کجور

منطقه برکن کجور نوشهر مابین روستاهای بین و کلیک کجور می باشد روستای برکن کجور به دلیل اینکه یک منطقه ییلاقی بوده و حدود ۱۰ کیلومتری کجور قرار دارند یک منطقه فکر با ویوی جنگلی در بهترین منطقه کجور واقع شده است.

شاید به دلیل مسافت طولانی حدود ۷۰ کیلومتری از دوآب به کجور تا خود برکن کمتر کسی اسم این منطقه را شنیده باشد یا به این منطقه سفر کرده باشد این ویلا حدود ۵۶۰ متر زمین و ۱۰۰ متر بنای همکف دارد به صورت مبله می باشد که همه وسایل داخل ویلا نو میباشد ویلا سه سال ساخت می باشد.

 

ویلای مذکور چون در ارتفاع قرار دارد کل روستای برکن کجور زیر دست شما قرار دارد حدود ۳۰ اصله درخت میوه در این محوطه حیاط موجود میباشد چاه آب مجزا دارد و برق و انشعابات نیز روی ویلا نصب میباشد ویلا شخصی سازی است و خرید ویلا در برکن کجور با توجه به اینکه این منطقه یک بافت بسیار زیبا دارد و خود روستا نیز آسفالت میباشد و دسترسی به آن در همه فصول به راحتی انجام می‌پذیرد.

از طرف غیر بومی‌ها مورد استقبال قرار می‌گیرد همچنان که بسیاری از غیر بومی ها شروع به ساخت ویلا در این منطقه کردند و حدود ۱۰ سالی میباشد که غیر بومی های بسیاری در این منطقه سکونت دارند.

خرید ویلا برکن کجور

نکته مهم در مورد برکن کجور این میباشد که خود روستای برکن از روستاهای بسیار برنده کوچور نوشهر میباشد کجور نوشهر مابین مرزن آباد و چالوس واقع شده و وقتی شما از مرزن‌آباد حدود ۳ کیلومتر به سمت چالوس آمده‌اید از سمت راست به منطقه دوآب می‌روید که همه روستاهای بعد از این زیر چتر شهر کجور میباشد و حدود ۶۰ روستا زیر نظر کجور نوشهر است که برکن نیز شامل این روستاها است.

در سالهای نه چندان دور کسی دنبال خرید ویلا در کجور نبود اما این روزها در اینترنت دنبال خرید خانه ییلاقی در کجور هستند این یعنی بسیاری از افرادی که دنبال ویلا بودن امروزه فقط می توانند خانه ییلاقی خرید کنند .

اینها که عرض شد از این باب بود که بدانیم قدرت خرید مردم در بحث مسکن نیز کاهش یافته است و بزودی حتی توان خرید یک خانه ییلاقی و کاهگلی هم وجود نخواهد داشت.

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : ab