زمان انتشار : 2 سال پیش
قیمت 16 میلیارد تومان

خرید ویلا باغ در نوشهر چیلک

خرید ویلا باغ در نوشهر چیلک

هرکسی طالب خرید ویلا باغ در نوشهر باشد بی شک چیلک نوشهر بهترین گزینه خرید برای ایشان به حساب می آید  بهتر از ماده می‌دانید که چیلک نوشهر برند ترین منطقه در نوشهر به شمار می‌رود به خرید ویلا باغ با قیمت ارزان و به اصطلاح زیر قیمت کارشناسی بسیار کمیاب و به ندرت یافت می شود.

خرید ویلا باغ در نوشهر چیلک

قیمت ویلا باغ در چلک نوشهر

هستند عزیزانی که از ما سوال می کنند که آیا در منطقه چلک نوشهر میتوان زمین ارزان یا ویلا باغ ارزان پیدا کرد آیا می توان یک خانه کلنگی با یک زمین زیاد یافتن مود باید خدمت شما عزیزان عرض کنم به علت اینکه این منطقه برند بوده به خریداران بسیاری به دنبال خرید ویلا در چلک نوشهر هستند اینکه بتوان خانه باغ را در چلک خریداری کرد کار بسیار سختی می باشد.

اما اصلاً نگران نباشید اگر شما به دنبال ویلا باغ در چلک نوشهر هستید باید در حدود قیمت متر ۲۰ میلیون تا ۲۵ میلیون تومان مد نظر داشته باشید.

اگر بتوانید ویلا با پیدا کنید چراکه ویلا باغ در چلک تبدیل به رویا شده است.

این ویلاباغ که سعی می کنم در ادامه مطلب در مورد مشخصه های آن بیشتر توضیح دهم در حدود چهار هزار متر زمین دارد و در جای برند چرخ قرار دارد یعنی شما بهترین لوکیشن چهل را هرکجا یافتید همانجا مطمئن باشید این زمین یا به اصطلاح خانه باغ در آن قرار دارد.

مشخصات خانه باغ چلک

اول سعی می کنم به صورت خلاصه ویژگی به امکانات این خانه باغ را برای شما توضیح دهم و در ادامه نیز ای توضیح مفصل و البته کامل در مورد و همچنین ویژگی هایی که این زمین یا به اصطلاح ویلا باغ دارند با همدیگر صحبت خواهیم کرد.

ویلا باغ ۴ هزار متری در بهترین لوکیشن نوشهر ،چلک
امکانات:
سند تک برگ ،اب ،برق سه فاز،گاز ،تلفن،اینترنت شخصی پرسرعت با دکل شخصی،
ویلا فول فرنیش،
سرایداری
کلبه
آلاچیق
جکوزی روباز مدرن
نورپردازی کل محوطه
سنگفرش
دو بر با دو تا ورودی
قطعه یک جنگل
فاصله تا دریا ۵۰۰ متر
مناسب جهت استفاده یا سرمایه گذاری
متری ۱۶ میلیون

لوکیشن ویلاباغ در چیلک نوشهر

همانطور که در توضیحات بالا عرض کردیم این ویلاباغ در پای کوه و قواره اول جنگل قرار دارد و تا دریا نیز کمتر از ۵۰۰ متر فاصله دارد یک ویلای تقریباً جدید ساختی در آن واقع شده است که از نمای بسیار شیک و تمام چوب ساخته شده است این ویلا باغ نیز مثل اکثر ویلا باغ ها دارای سند تک برگ شش دانگ میباشد انشعابات روی ویلا قرار دارد و درختان زیبا و بزرگی برخوردار است.

من و معمولاً ویلا باهاتون برای همکف قدیمی ساخت دارند از زمین آنها چون متراژ بالا می باشد میتوان استفاده اقتصادی و سرمایه‌گذاری بابایی که به این شکل که شما یک زمین ۵۰۰ متری خالی از بیدار اگه بخواهید حداقل ۲۰ میلیون خریداری کنید چون انشعابات نیز دارد اما برای همکف قدیمی ساخت دارد را می توانیم تر ۱۶ میلیون تومان خریداری کردیم یک فرصت خوب برای کسانی باشد که هم به دنبال سرمایه گذاری هستند هم به دنبال خرید یک زمین متراژ بالا اما زیرقیمت یا به اصطلاح ارزان هستند.

شرایط خرید ویلاباغ چلک نوشهر

اگر به دنبال این هستیم که ویلا باغ را به صورت غیر نقدی خریداری کنید باید به شما مرد هم که مالک آن به دو شرط نیز حاضر به فروش ملک خود میباشد اولاً به صورت شرایط و اقساط چند ماهه و دوم به صورت معاوضه یا همان تهاتر نیز ویلا باغ خود را در چند خواهد فروخت به این شکل که شما میتوانید اگر تقریباً نیمی از مبلغ ویدا را به صورت نقد و مابقی را به صورت اقساط چند ماه میتواند پرداخت کنید در روش دوم اگر مردی که در مناطق خوب تهران به صورت آپارتمان دارید یا در همین شمال کشور به ویژه شهر نوشهر زمین یا ویلایی دارید مالک آذر تیم ملی خود را با آن معاوضه کند و مابقی را به صورت نقد و البته شرایط شما خریداری نماید.

املاک پورولی مژده را به شما میدهد که پای معامله تخفیف بسیار خوبی برای مرد از از طرف فروشنده برای شما خریداران عزیز بگیرد و این نکته را هم خدمت شما عزیزان عرض کنیم که اگر شما به دنبال خرید ویلا در نوشهر هستید حتما این گزینه خوب را از دست ندهید چرا که خرید ویلا باغ داشتن هم زمین ارزان است و هم داشتن یک بنای قابل سکونت که با یک بازسازی کوچک می توانید از آن استفاده نمایید.

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00