• نوعخرید ویلا شمال
  • سند دارد
  • متراژ 14000 متر
  • خواب 30 خواب
  • پارکینگ دارد
  • سرویس بهداشتی دارد
زمان انتشار : 11 ماه پیش
قیمت هشتاد میلیارد تومان

خرید ملک خارج از کشور با ارز دیجیتال

منظور از خرید مک خارج از کشور یعنی شما بیرون از ایران بخواهید اقدام به خرید زمین یا خرید ویلا همچنین خرید هتل و سایر املاک نمایید و به دلیل تحریم‌های مالی که برای ایران وجود دارد با ارز دیجیتال بسیار راحت می توانید این کار را پیش ببرید البته در مورد خرید ملک با ارز دیجیتال در همین سایت مفصل توضیح دادیم اما این پیشنهاد بسیار خوب که همراه با اقامت نیز می باشد می تواند برای شما مهیج باشد.

خرید ملک خارج از کشور با ارز دیجیتال

معامله ملک خارج ایران با ارز دیجیتال

اول بگذارید در مورد این ملک بیشتر برای شما توضیح دهیم اگر به دنبال خرید ملک در خارج از ایران هستید و معمولاً کشورهای حوزه خلیج فارس به ویژه در ترکیه نیز برای خریداران بسیار جذاب می باشد اما در یکی از کشورهای اروپایی که یک کشور بسیار پیشرفته نیز می باشد یک گزینه بسیار خوب برای معامله قرار دادیم که امکانات بسیار خوبی دارد از جمله می توانید اقامت دائم را در این کشور که به سوئد نام همسر و فرزندان خود بگیرید می توانید اقدام به کسب و کار نمایید همراه با این خرید،  یک شرکت نیز به نام شما ثبت می شود و مراحل معامله نیز در کمتر از ۲ ساعت انجام خواهد شد نیاز به سفر به خارج از کشور نیست تمام مدارک در ایران آن وجود دارد و بسیاری از توضیحات که سعی می کنند در ادامه بیشتر با آن بپردازم.

معامله مذکور مربوط به یک هتل در کشور سوئد می باشد این هتل یک از شهر های خوب سوئد واقع شده است مالک هتل یک شخص ایرانی الاصلمقیم سوئد  است حاضر به فروش این ملک با ارز دیجیتال به ویژه تتر یا بیت کوین شده است تمامی اصل مدارک در ایران واقع شده است شما به محض خریداری می‌کنند بعد از دوساعت تمامی اطلاعات در داخل سایت دولت سوئد به نام شما تغییر پیدا خواهد کرد.

مشخصات هتل واقع در سوئد

مشخصات هتل : ١٤٠٠٠ هزار متر زمين ٤٢٠٠ متر زير بنا ٣٠ اناق خواب سه سالن كنفرانس سالن ورزش بار مجزا رستوران با ظرفيت ١٢٠ نفر كنار درياچه و بزرگراه اصلي E4 چهار صد هزار یورو وام بلا عوض با خريد سهام هتل صاحب يك شركت سوئدي با تمام مزايا و ملك خواهيد شد.

شرايط اقامت: با خريد سهام این هتل ،اقامت اوليه دوساله به شما تعلق مي گيرد كه بعد از دو سال به اقامت دائم تبديل مي شود و شرط حضور ندارد و نيازي به مدرك زبان نيز ندارد. و اين اقامت شامل همسر و فرزندان زير ١٨ مي باشد و بعد از دريافت اقامت بيمه و تحصيل فرزندان رايگان مي شود. درآمد هتل در ماه هاي گرم٢٠ تا٢٥ هزار يورو پس از ماليات و مخارج مي باشد.

ما همیشه در این سایت در مورد خرید ویلا در شمال صحبت کردیم در مورد ملک های شمال صحبت کردیم اما وقتی حرف است معامله با ارز دیجیتال شده است سعی کردیم تمامی کشور را پوشش دهیم و هرگونه ملکی در هر کجای کشور باشد با ارز دیجیتال معامله کنیم با صرافی های ترکیه نیز ما جهت معامله هماهنگی لازم را انجام دادیم شما هر مقدار تتر یا بیت کوین داشته باشید ما به راحتی می توان آن را تبدیل به پول نقد نماییم یا اگر صلاح بدانید آن را به صورتم ملک نیز برای شما معامله می کنیم

 

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00