زمان انتشار : 6 سال پیش
قیمت متری 250 هزار تومان

خرید زمین کجور لرگان

روستای لرگان در کجور نوشهر واقع شده یک منطقه ییلاقی و کوهستانی می‌باشد و آب و هوای خنک و خشکی دارد و خبری از تابستان شرجی در آن نیست طرح هادی در لرگان اجرا شده است و زمین‌های داخل بافت و بیرون بافت از هم تفکیک شده‌اند و اگر طالب زمین سنددار در لرگان کجور هستید دست خالی بر نخواهید گشت فایل‌های ارزان نیز در اختیار داریم.

 

قیمت زمین لرگان کجور

منطقه لرگان نرسیده به روستای پول می‌باشد از منطقه زانوس و کندلوس نیز قابل دسترس می‌باشد تا شهر چالوس حدود یک ساعت با مرزن آباد کمتر از نیم ساعت فاصله دارد.

در این روستا طرح هادی کامل اجرا شده است نوبت طرح هادی جدید نیز به زودی فرا خواهد رسید.

چند شهرک خوب در لرگان وجود دارد ویلاهای بسیار شیکی در لرگان ساخته شده‌اند و در کل منطقه در حال رشدی می‌باشد که هم برای زندگی با توجه به طبیعت زیبایی که دارد و هم برای سرمایه‌گذاری بسیار مناسب است.

لرگان واقعاً منطقه زیبایی می‌باشد امکانات خوبی هم دارد چون نزدیک به شهر پول می‌باشد شما خیلی راحت به امکانات شهری نیز دسترسی دارید.

وقتی شما به فرض مثال دنبال خرید زمین در لشکنار کجور هستید مطمئناً از روستاهای کجور شناخت دارید که این منطقه برند را انتخاب کردید لرگان نیز چیزی کمتر از لشنکار ندارد.

خرید زمین داخل بافت در لرگان

پول درگان الان زمین داخل باب چیزی در حدود متری ۳ تا ۴.۵  و ۵ میلیون تومان قیمت دارد.

دست کم نگیرید چرا که ای طرح هادی در این روستا به صورت متراکم بوده و خبری از بافت‌های لکه‌ای در منطقه وجود ندارد این تراکم یکپارچه بافت در لرگان سبب شده است که خریداران برای خرید زمین در لرگان مشکل چندانی  از نظر کاربری زمین‌ها نداشته باشند.

اگه شما دنبال خرید زمین در کجور هستید لرگان بسیار مناسب برای سرمایه‌گذاری در بحث مسکن می‌باشد اگر خود بنده دنبال سرمایه‌گذاری در ییلاقات کجور باشم لرگان از اولویت‌های اول من می‌باشد.

متراژ زمین 1400 متر

در بهترین منطقه کجور

چسبیده به جاده اصلی و آسفالته

آب و برق روی زمین

بغل این زمین شهرک بزرگی وجود دارد

ویو مطلق و کم نظیر

قیمت متری یک و نیم میلیون

منطقه کجور از بهترین و قدیمی ترین بخش های نوشهر میباشد این منطقه زیبا و سرسبز که در بخش کجور واقع شده لرگان نام دارد و این زمین در بیرون بافت محلی روستا میباشد با توجه به زیبایی طبیعی این منطقه و بکر بودن ان و همچنین با توجه به استقبال بینظیر از این منطقه یقین بدارید علاوه بر استفاده و لذت بردن از این منطقه بی شک سرمایه گذاری خوبی نیز تلقی می شود.

خرید زمین کجور لرگان

زمین ارزان لرگان کجور نوشهر

کجور نوشهر دارای چند ده روستا میباشد که از معروف ترین این روستاها میتوان به کندلوس و کلیک و کدیر و فیروزکلا و چتن و دوآب و ویسر و دلسم و … نام برد این روستاها معمولا جز معروف ترین روستاهای نوشهر بشمار می روند و با توجه به اینکه روستای تاریخی کندلوس که بیشتر با موزه کندلوس شناخته شده است استقبال زیادی از ان شده است

قیمت زمین در کجور بسته به شرایط خاص خود از متری 40 هزار تومان تا متری 400 هزار تومان متغیر میباشد با توجه به رشد روز افزون قیمت ها و اینکه ارزش پول ملی رو به کم شدن است باید دارایی خود را تبدیل به سرمایه نمود و بهترین سرمایه زمین است چرا که هیچوقت قیمت زمین پایین نخواهد امد بهترین املاک را برای خرید انتخاب نمایید

توجه :

آدرس مکان ویلا ممکن است واقعی نباشد بقیه اطلاعات صحیح میباشند. لطفا تماس بگیرید

املاک پورولی در خدمت شماست

کانال تلگرام املاک پورولی

https://telegram.me/pourvali

 

 اگر در شبکه های اجتماعی، عضو هستید ما را در آن ها دنبال کنید

 

پورولی……………………………………………… ۰۹۱۱۳۹۵۸۱۲۶

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : saee