زمان انتشار : 2 سال پیش
قیمت متری 5 میلیون تومان

خرید زمین هکتاری شمال

خرید زمین هکتاری شمال

اصولاً معاملات برای زمینهای متراژ بالا و هکتاری در شمال کشور شرایط خاصی را میطلبد که نمی توانید با هر املاکی در این موضوع ارتباط برقرار کنید و انتظار این را داشته باشید که به نتیجه نیز برسید برای خرید و فروش زمین هکتاری در شمال کشور املاک پورولی متخصصین خبره و باتجربه را جهت مشاوره و راهنمایی در اختیار گرفته است.

خرید زمین هکتاری شمال

فروش زمینهای هکتاری در شمال

این روزها با شروع رکود در در بحث مسکن در شمال کشور سرمایه گذاران و سرمایه داران بزرگ پا به عرصه خرید زمینهای بسیار بزرگ و به اصطلاح هکتاری و همچنین شهرک های بزرگ گذاشتند. بسیاری از معاملات بزرگ و چند صد میلیاردی معمولاً برای اینکه اتفاق بیفتد چند مشاور املاک دست به دست هم داده تا بتوانند یک معامله را به نتیجه برسانند اما خب وقتی چند املاک وارد یک معامله می شوند معامله پیچیده خواهد شد مانند آن ضرب‌المثلی که اگر آشپز دوتا شود غذا یا شور میشود یا بی نمک 🙂  ، در بحث معاملات ملکی نیز همین گونه است اگر چند املاک وارد یک معامله شود که معمولاً در معاملات بزرگ نیز این اتفاق می‌افتد یا معامله به هم میخورد یا با روند خوب پیش نخواهد رفت.

اگر دیدی تعداد یک جستجوی کلمه خرید زمین هکتاری شمال افزایش پیدا کرده تعجب نکنید چرا که سرمایه‌گذاران بزرگی در کشور وجود دارند که با پتانسیل منطقه شمال کشور به خوبی آشنایی دارند آنها می‌دانند که در کمتر از یک سال دیگر سرمایه آنها چند برابر خواهد شد به ویژه خرید زمین هکتاری به استان مازندران که نگین استان های شمالی کشور می باشد.

در هر صورت معمولاً خرید زمین هکتاری شمال توسط افراد معدودی صورت می‌گیرد این هم به دلیل قیمت بالای زمین ها در شمال می باشد البته به جز استان گیلان که قیمت زمین آن نسبت به استان‌های دیگر پایین تر می باشد البته در حال رشد می باشد و در آینده نزدیک قیمت این گونه زمین‌ها نیز افزایش پیدا خواهد کرد اما نه در سطح افزایش قیمت زمین های استان مازندران.

قیمت زمین هکتاری در شمال

خرید زمین هکتاری باید این نکته را عرض بکنم که  زمین های هکتاری با زمین های ده هکتاری فرق های بسیار زیادی دارد در این زمین هکتاری منظور زمین متراژ بالا می باشد اما زمین‌های ۱۰ هکتاری زمین های جنگلی جلگه ای هستند که معمولاً برای خرید آنها باید بسیار با دقت عمل کند چرا که زمین‌های ده هکتاری به هیچ وجه جواز ساخت داده نمی‌شود جز در قالب گردشگری که آن هم ۲۰ درصد کل زمین  که خریداری می‌کنید حق ساخت و ساز دارید.

بنابراین برای جنبه توریستی و گردشگری استفاده می شود و نکته دوم اینکه زمین‌های ۱۰ هکتاری انشعابات باید به صورت آزاد دریافت کنید و مجوز ساخت که شما دریافت می کنید محدود می باشد و کاربری زمین به هیچ وجه در آن تغییر پیدا نخواهد کرد.

از نظر سندی هم برای زمینهای ده هکتاری صادر شده است بی‌شک در قسمت کاربری آن ذکر شده است که جنگلی جلگه ای می باشد توصیه املاک پورولی به شما این است اگر دنبال خرید زمین هکتاری هستید معمولاً خرید زمین هکتاری بیرون بافت باشید که ارزان تر هم هست و آینده بهتری خواهد داشت.

بررسی زمین هکتاری ساحلی در شمال کشور

شاید بهتر بود که بحث زمینهای ساحلی در متراژ بزرگ را در یک پست جدید باز می کردم اما خوب می خوام یه توضیح کوچولو در این قسمت در مورد زمین های ساحلی هکتاری خدمت شما دوستان عزیز بدهم که اگر امه برای خرید این وسیله زمین‌ها دارید یا به دنبال این زمینه‌ها در شمال کشور هستید پیش مقدمه در مورد این گونه زمین ها داشته باشید تو اگر به جمع بندی نهایی نزدیک شدیم مشاور املاک پور ولی بتواند به شما سرمایه‌گذار عزیز کمک کند چرا که ما فایل های بسیار زیادی داریم که در شمال کشور به ویژه استان مازندران جزو معدود املاک هایی به شمار می رویم که بیشترین تعداد زمین‌های ساحلی در متراژ بالا را در اختیار دارند.

اصولاً زمین های ساحلی متراژ بالا زمین‌های ساحلی ساری از جاده اصلی تا دریا می باشند شما الان در استان مازندران در شهرهای نوشهر ، عباس آباد ، تنکابن ، رامسر این‌گونه زمین‌ها را بسیار زیاد می بینید چرا که فاصله دریا و جنگل در این شهرها کم می باشد که زمین‌های ساحلی بسیار زیاد هستند یعنی الان شما در نوشهر اگر تشریف برده باشید می بینید که زمین ساحلی هکتاری به وفور یافت می‌شود. اصولاً خرید زمین هکتاری در نوشهر نسبت به شهرهای دیگر استان مازندران رشد بسیار بالایی داشته است.

البته هستند زمین های ساحلی که تبدیل به شهرک شدند و شهرک‌سازی در آنها صورت گرفته البته این شهرک ها هم به فروش خواهند رسید  در منطقه وازیوار نوشهر و در منطقه چلک نوشهر اینگونه زمین‌ها را بسیار می‌بینیم ، این گونه شهرک‌ها را بسیار زیاد داریم البته خب اینها نمونه هایی از زمینهای ساحلی هکتاری در شمال کشور هستند الان شما در استان گیلان هم اگر تشریف برده باشید یکسری زمین های ساحلی وجود دارند که به نسبت زمین های ساحلی مازندران ارزان تر نیز هستند اخیراً استقبال خوبی هم از سوی سرمایه‌گذاران برای این گونه زمین ها پدیدار شده است.

ویژگی زمین های هکتاری در شمال

هر کسی توان خرید زمین متراژ بالا در شمال کشور را ندارد چرا که زمینهای متراژ بالا اون هم در شمال کمتر از متری 3 میلیون یافت نمی شود البته زمینهای شسته و رفته این قیمت هستند و زمینهای جنگلی جلگه ای ارزانتر نیز هستند اما شرایط ساخت در این دو زمین بسیار متفاوت است .

زمینهای هکتاری چون متراژ بالا هستند قیمت هم باید کمتر باشد اما موقعیت زمین است که تعیین کننده میباشد شما نمیتوانید به صرف اینکه زمین متراژ بالایی دارد قیمت آنرا ارزان تلقی کنید . الان ما زمینهایی را در شمال کشور داریم که قیمت هر متر زمین هکتاری آن بالای 30 میلیون نیز است البته این برای زمینهای ساحلی بیشتر صادق است اون هم زمینهای ساحلی در مازندران و نوشهر که بسیار ارزشمند است.

خرید زمین هکتاری با ارز دیجیتال

این روزها بحث خرید و فروش زمینهای متراژ بالا و هکتاری با ارز دیجیتال به ویژه بیتکوین بسیار قوت گرفته است و چون قیمت ارز بیتکوین رشد هم داشته و الان یک بیتکوین در حدود یک میلیارد تومان قیمت دارد و جز منابع مالی ارزشمند دنیا نیز به حساب می رود از این رو بیشتر معاملات با بیتکوین را استقبال می کنند توصیه ما به شما این است که اگر پیشنهاد خرید زمین یا ویلا به شما دادند که با بیتکوین معامله کنند بهتر است زود جواب رد ندهید و اگر هم اطلاعاتی نداردی با مشاورین ما تماس گرته و اطلاعات لازم را کسب کنید.

معمولا خرید و فروش زمین شمال با بیتکوین هم برای خریدار و هم فروشنده راحتر نیز است چرا که خیلی راحت و سریع جابجایی صورت می گیرد و هم خیلی راحت می توانند در ایران و خارج از ایرن بیتکوین را نقد کنند.

پینشهاد خرید زمین هکتاری با دلار و یورو

یکی دو سالی است که پیشنهادات عجیب و پیچیده در مورد خرید زمین هکتاری به شما داده می شود که بجای بیتکوین و پول نقد ، کل مبلغ را به حساب خارج از کشور شما واریز می کنند . مراقب اینگونه معاملات باشید . هر کسی نمیتواند اینگونه معاملات را جمع کند یا به اصطلاح به سرانجام برساند .اینگونه معملات پیچیده مسلتزم این است

1 ) شما یک صرافی مطمئن خارج از ایران بشناسید

2) حساب ارزی خارج از کشور با جذب بالا داشته باشید.

3 ) از همه مهمتر اینکه بتوانید پول را وارد کشور کنید که با شرایط تحریم که الان بر کشور ایران وارد است وارد کردند پول بسیار سخت است.

نکته مهم در مورد اینگونه معاملات این است که انجام این معماملات پیچیده بوده و متاسفانه کلاهبرداری نیز زیاد انجام می شود .

زمین هکتاری کشاورزی در شمال

اصول اگر قصد خرید زمین هکتاری اما کشاورزی را در شمال کشور دارید اول از همه در منطقه املش یا خود گیلان رشت گزینه بسیار مناسبی برای خرید می باشد چرا که قیمت زمین ها به شدت پایین می باشد را هم زمین آن در اوایل سال ۱۴۰۱ با توجه به اطلاعاتی که سایت املاک پورولی به دست آورده است قیمت ها در حدود متری ۱۰۰ هزار تومان نیز برای خرید و فروش وجود دارد که البته کشاورزی هستند.

بعد از استان گیلان در شرق استان مازندران نیز زمین هایی در همین حدود قیمت برای خرید وجود دارد چرا که شرق استان مازندران به ویژه در استان‌های آمل و بابل چرا که فاصله بین دریا و جنگل به قدری زیاد می باشد و بستر به قدری برای کشاورزی مساعد می باشد که اصولاً کشاورزانی که به هر دلیلی توانایی ادامه فعالیت کشاورزی ندارند این مناطق را برای خرید و سرمایه گذاری میان‌مدت و بلندمدت انتخاب می‌کند.

خرید زمین هکتاری ارزان‌قیمت

خوب این روزهام با توجه به که زمین هکتاری ارزان قیمت به ندرت پیدا می‌شود و ارزانترین زمینهای هکتاری را مربوط به زمین های کشاورزی و بیرون بافت می توان دانست که اعظم این زمین‌ها نیز همانطور که قبلاً از شد در استان گیلان و رشت وجود دارد البته خوب ما در استان گرگان نیز یا همان گلستان نیز زمین های ارزان قیمت زیاد داریم که گاه متری ۴۰ یا ۵۰ هزار تومان نیز می‌رسد.

اما خوب استقبال غیر بومی‌ها از این مناطق به شدت پایین می‌باشد چرا که آینده اقتصادی بسیار ضعیفی دارد و یک سرمایه‌گذار هیچگاه در این منطقه اقدام به سرمایه گذاری نخواهد کرد خوب به دلایل بسیار زیادی برای این امر وجود دارد که اینجا فرصت برای مطلب و بیان آن نیست اما در هر صورت اگر نذری های ارزان اری می‌خواهید می‌توانید شرق استان مازندران به دنبال آن باشید یا همچنین می توانید در استان گیلان به جستجوی آن بپردازید .

خب این نکته نیز اهمیت دارد که اگر شما می‌خواهید زمین ارزان قیمت را صرفاً برای کشاورزی انتخاب کنید با توجه به اینکه محصولات کشاورزی نیز در اوایل سال ۱۴۰۱ و همچنین اواخر سال ۱۴۰۰ با رشد بسیار بالایی همراه بوده است بی‌شک روی قیمت زمین ها نیز تاثیر خود را گذاشته است اما همیشه زمین ارزش خود را دارد و شما در هر قیمتی آن را خریداری کنید مطمئناً سود خواهید کرد.

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00