زمان انتشار : 2 سال پیش
قیمت متری 12 میلیون تومان

خرید زمین شهرکی در مازندران

خرید زمین شهرکی در مازندران

یک زمین شهرکی در مازندران باید دارای سند بوده ، داخل بافت باشد ، کاربری مسکونی داشته باشد و انشهابات روی زمین قرار داشته باشد تا بتوان به عنوان یک زمین خوب در مازندران معرفی نمود که خریدار غیربومی در خرید آن مشتاق شود اما این زمین شهرکی با این مشخصات به نگاه شما در کجای مازندران بیشتر یافت می شود؟ آیا مازندران زمین شهرکی با مشخصات بالا و البته قیمت ارزان وجود دارد؟ یا باید به فکر شهرهای شمالی دیگر کشور بود؟ !

خرید زمین شهرکی در مازندران

قیمت زمین شهرکی در مازندران

گاها پیش می آید که به دنبال خرید زمین در مازندران باشید اما اختلاف قیمت زمینها در هر شهر مازندران شما را از خرید باز میدارد و تصمیم گیری را برای شما سخت می کند از این رو می خواهیم شما را ارجاع دهیم به مطلب دیگر همین سایت با عنوان فروش زمین در مازندران که سعی کردیم در آن مطلب توضیحات جامعی به شما دهیم؟

در منطقه مازندران ما شهرک کم نداریم شهرکهایی با ویژگی های مختلف که هر کدام از دیگری برتری دارد از جمله در غرب مازندران که تعداد شهرکهای برند در آن منطقه از سایر مناطق بیشتر نیز می باشد هرچه از غرب مازندران به سمت شرق مازندران میرویم تعداد شهرکها کمتر می شود چرا که استقبال سرمایه گذاران کمتر میشود . دلیل دیگر را میتوان به  فاصله کم دریا و جنگل در این مناطق ( غرب مازندران) نام برد.

در سال 1400 استقبال برای خرید زمین شهرکی نسبت به سه سال قبل کمتر بوده است این امر به دلیل رکودی میباشد که بر بازار مسکن سایه افکنده بود و انتظار میرود این رکود حداقل یک یا دو سال آینده نیز ادامه داشته باشد. اما در خصوص قیمت زمین زمین شهرکی در مازندران باید به صورت کلی عرض کنیم که در غرب مازندران گرانتر از شرق مازندران است اما اگر دقیقتر به دنبال قیمت زمینهای شهرکی مازندران هستید با مشاورین ما در تماس باشید.

فروش زمین شهرکی مازندران

زمین شهرکی دز استان مازندران نسبت به استانهای دیگر بیشتر شمال کشور بیشتر فروش داشته تا جایی که نسبت به استان گلستان افزایش 7 برابری طبق آمارهای اتاق اصناف املاک داران کشور برآورد شده است.

الان شما به طور مثال برای خرید زمین شهرکی در نوشهر که در غرب استان مازندران واقع شده است باید بودجه ای در حدود متری 9 میلیون تومان به صورت میانگین در نظر گرفته باشید تا بتوانید یک قطعه کوچک خریداری نمائید.

معاوضه زمین شهرکی در مازندران

همیشه زمینهای شهرک ای نسبت به زمینهای غیر شهرکی طرفدار بیشتری داشته است این امر با آن در این صورت گرفته است که اگر زمانی دست ساخت ویلا در این زمین شهرکی داشته باشید به دلیل شهرکی بودن امنیت کامل برای ویرایش ما فراهم خواهد شد نکته مهم دیگری که در مورد زمین‌های شهرکی ویلاهای شهرکی وجود دارد این است که اینگونه ملکه ها معمولاً داخل بافت بوده و دارای سند نیز می‌باشد سند همان امنیت معامله ای است که برای غیر بومی‌ها بسیار اهمیت دارد.

معاوضه زمین شهرکی نیز همین‌گونه است شما به راحتی می توانید برای معاوضه زمین شهرکی با خودرو یا حتی زمین و ویلا در نوشهر یا شهرهای دیگر شمال کشور به ویژه استان مازندران اقدام نمایید و به سادگی می توانید این گونه معاوضه ها را مدیریت نمایید.

بررسی زمین های داخل شهرک در مازندران

برای بررسی زمینه‌های داخل شهرک در استان مازندران باید این استان را به دو قسمت تقسیم کرد غرب مازندران و شرق مازندران.

بحث سرمایه گذاری در ملک معمولاً در غرب مازندران نسبت به شرایط مازندران بسیار با استقبال بیشتری همراه بوده است ایه گذاران و خریداران بزرگ نیز از زنان غرب مازندران که محدود اینورتر رامسر می‌شود را به دلایل مختلف بیشتر مورد توجه قرار دادند و دلیل اعظم این موضوع می‌توان آزادراه تهران-شمال و همچنین نزدیکی فاصله دریا و جنگل عنوان کرد البته خود این مناطق غرب استان مازندران قیمت زمین و تورم نیز به مراتب بیشتر از شرق مازندران می باشد هرچند در این چند سال اخیر شرق مازندران به ویژه در شهر آمل نیز به دلیل ارزانی قیمت زمین و ویلا غیربومی های بسیاری به این منطقه سفر نموده اند.

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00