زمان انتشار : 3 سال پیش
قیمت متری 12 میلیون تومان

فروش زمین خط گاز دزدک‌ نوشهر

فروش زمین خط گاز دزدک‌ نوشهر

یک زمین ۳۴۰ متری خط گاز دزدک نوشهر جهت فروش به املاک پورولی سپرده شده است لطفاً مطالب و توضیحات زیر را با تامل بیشتر مطالعه فرمایید. چرا که سرمایه گذاری در جاده گاز یک امر مهم بشمار می رود و ارزش زمین در این منطقه سبب می شود در این امر شتاب کنید. چرا که اینروزها جستجو برای دریافت قیمت زمین در دزدک نوشهر بسیار افزایش یافته است و طالب زیادی دارد.

خرید زمین خط گاز دزدک‌ نوشهر

این زمین با حدود ۳۴۰ متر مساحت دور تا دور محصور شده انشعابات آب و گاز روی زمین قرار داشته و همچنین در داخل بافت مسکونی نیز قرار دارد جنگل بسیار عالی دارد شما یک بنای دوبلکس و روف گاردن بزنید تمام روی جنگل را در اختیار خواهید داشت و خط گاز دزدک نوشهر می باشد .

چون دزدک نوشهر جز مناطق نوشهر به شمار می‌رود از این جهت شما می‌دانید که با خرید این زمین یک سرمایه‌گذاری بسیار خوب را در دزدک نوشهر انجام دادید با توجه به اینکه الان قیمت زمین داخل بافت دزدک حداقل متری ۹ تا ۱۰ میلیون تومان می باشد اما ما می‌توانیم این زمین را با مترو ۱۷ میلیون تومان برای شما خریداری کنیم.

فروش زمین خط گاز دزدک‌ نوشهر

قیمت زمین جاده گاز دزدک‌ نوشهر

قیمت زمین دزدک نوشهر یک میانگین قیمت ۹ تا ۱۰ میلیون تومانی برای زمین های داخل بافت می باشد اما خط گاز نوشهر به جهت اینکه خود خط گاز به خاطر حریمی که دارد اگر شما ویلایی در این منطقه بسازید ویوی جنگل ابدی خواهد شد. معمولا دزدک نوشهر به دلیل اینکه خط گاز آن روستا به دلیل وصل بودن به کهنه سرا و ویلاهای لوکسی که در این منطقه قرار دارد و سکوت و امنیت که در این محدوده موجود میباشد شهرکهای برندی که در خط گاز است همه و همه دست به دست هم داده تا شما بتوانید انتخاب مناسب تری در همون خط گاز دزدک نوشهر داشته باشید.

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00