زمان انتشار : 1 سال پیش
قیمت متری 15 میلیون تومان

خرید زمین توسکاتک نوشهر

خرید زمین توسکاتک نوشهر

اگر به دنبال خرید زمین هستید و خرید یک زمین داخل بافت که سند شش دانگ داشته و کاربری مسکونی داشته باشد این زمین همان چیزی است که شما می‌خواهید با حدود ۱۴ متر بر و همچنین ویوی جنگل نیز دارد و انشعابات نیز روی زمین قرار گرفته است و بعد خرید زمین در نوشهر توسکاتک میتوانید به راحتی برای ساخت و ساز اقدام نمایید.

بیایید همه با ما همراه باشید چرا که میخواهیم در مورد موارد زیر در روستای توسکاتک بیشتر باهم صحبت کنیم:

  • قیمت زمین در توسکاتک
  • زمین ارزان در توسکاتک
  • معرفی زمین های داخل بافت توسکاتک
  • زمین های سند دار در توسکاتک نوشهر
  • قیمت زمین شهرکی در توسکاتک

فروش زمین در توسکاتک نوشهر

منطقه توسکاتک یکی از مناطق خوب و برند در حومه نوشهر به شمار می‌روند که هر چقدر به سمت جنگل می روید ارتقا پیدا می کند اکثر شهرک‌های آن دریا و جنگل را با هم دارند نخل شمال توسکاتک از مناطق برند به شمار می‌رود داشتن سند شش دانگ برای اکثر زمین‌های شهرکی توسکاتک نقطه قوت این روستا میباشد.

کد 625
زمین فروشی
550 متر زمین
منطقه تهرانی نشین
متری 12 میلیون

روستای تسکاتک یا همون توسکاتک در 20 کیلومتری نوشهر به نور میباشد و از جاهای توریستی نوشهر بشمار می رود و شهرک های لوکس بسیاری در این روستا وجود دارد و به دلیل ارتفاع گرفتن این روستا در هنگام ورود ، ویو دریا و جنگل خوبی دارد و همین امر سبب گردیده قیمت زمین در توسکاتک بالا باشه و هر کسی نتواند وارد این محل شود و افراد پولدار معمولا در این منطقه ویلا دارند و ویلا هم که دارند ویلای لوکس است با این تفاسیر در تسکاتک زمین های سنددار نیز به وفور یافت می شود و با توجه به افزایش قیمت زمین معمولا زمین های ارزان و زمین هایی که مالک آنها پول لازم باشد نیز یافت میشود.

خرید زمین توسکاتک نوشهر

قیمت زمین در توسکاتک نوشهر

بهترین مناطق برای خرید زمین معمولا چلندر ، بندپی ، ونوش ، چلک نوشهر ، کهنه سرا ، انارور نوشهر ، توسکاتک و لتینگان میباشد البته جاهای دیگر نیز رشد خوبی از لحاظ قیمتی دارند.

تسکاتک دارای زمین های زیادی میباشد و نخل شمال که چسبیده به این روستا است و تا دیزرکلا میباشد از متری 8 میلیون تا متری 15 میلیون تومان میباشد و اختلاف قیمت به علت شهرکی بودن و نزدیکی به کوه و جنگل میباشد که در اختلاف قیمت تاثیر بسزایی دارد درسته که قیمت زمین نسبت به  مناطق دیگر گرانتر است اما خب همین امر نشان از تهرانی پسند بودن این زمین ها است و البته فروش نقد و اقساطی زمین نیز در دستور کار مالکین یا فروشندگان زمین میباشد.

معمولا افرادی که به دنبال خرید زمین در شمال هستند سعی می‌کنند در استان مازندران سرمایه‌گذاری کنند و در استان مازندران نیز مازندران غربی اولویت است مثلاً همین توسکاتک که در مورد آن توضیح داده‌ایم یک گزینه خوب برای زندگی هم برای سرمایه‌گذاری می‌باشد.

ویژگی‌های منطقه توسکاتک برای خرید زمین

منطقه توسکاتک به دلیل موقعیت جغرافیایی که دارد و همچنین یک ویژگی خاص است که در کمتر از روستایی از آن بهره مند است بیشتر سر زبان‌ها افتاده است شما وقتی از جاده اصلی تا پای کوه می روید شهرک های زیادی را خواهید یافت شاید از خود بپرسید این شهرک‌ها چرا در توسکاتک بیشتر مورد استقبال قرار می‌گیرند.

خب می خواهم یک راز توپ را برای شما افشا کنم از جاده اصلی تا پای کوه هرچه می روید به سمت بالا میرویم یعنی هرچی به پای کوه توسکاتک نزدیک‌تر می‌شوید ارتفاع بیشتر می‌شود این ارتفاع سبب می‌شود که روستا حالت پلکانی به خود بگیرد و شما هرچقدر بالاتر بروید ویوی دریای شما بهتر می‌شود به جرأت می‌توان گفت که تقریباً در تمامی قسمتهای توسکاتک شما ویوی دریا و جنگل را با هم دارید و این ویو تقریباً ابدی خواهد بود و هیچگاه کور نخواهد شد.

حتی عزیزانی که به دنبال خرید ویلا در توسکاتک هستند سعی می‌کند در این منطقه به در این لوکیشن که خدمت شما توضیح دادیم صاحب ویلا شوند تا از ویو ابدی آن لذت ببرند

زمینهای داخل بافت در توسکاتک

منطقه توسکاتک از بافت یکپارچه برخوردار است یعنی به پراکندگی بافت ندارد اما خوب زمین های با کاربری مسکونی در توسکاتک بسیار کم است البته طبیعی هم است چرا که وقتی غیر بومی های زیادی از یک منطقه استقبال می کند بیشتر به دنبال زمین هایی هستند که کاربری مسکونی داشته باشد و خیلی راحت بتوانند جواز ساخت بگیرد چرا که شما برای زمین های غیر مسکونی مانند زمین با کاربری زراعی و باغی باید حتماً تغییرکاربری بگیرید و سپس برای دریافت جواز ساخت اقدام کنید.

اما خوب توسکاتک تعداد زمینهای با کاربری مسکونی آن کم است از این جهت نشان از این امر دارد که معامله برای خرید زمین در توسکاتک بسیار زیاد است توسکاتک از معدود روستاهایی میباشد که ما به جرات می توانیم بگوییم که رکود مسکن و ملک در توسکاتک هیچ وقت کامل نیست همیشه ماه رشد قیمت را داریم از این حرف بنده تعجب نکنید کافیست شما امسال یا این ماه به توسکاتک تشریف بیاورید قیمت زمینی را بگیرید و ماه بعد دوباره برای همین زمین اقدام کنید اگر خوش شانس باشید این زمین هنوز فروخته نشده باشد مطمئناً قیمت آن افزایش پیدا کرده است در صورتی که ما در شمال کشور چند ماهی هست که شاهد رکود در بحث مسکن و ملک و زمین هستیم.

خرید زمین در توسکاتک با املاک پورولی

خبر خوب ما به شما این است که اگر املاک توسکاتک را بخواهید جستجو کنید مطمئناً یکی از شعبات ما نتیجه جستجوی شما خواهد بود املاک پورولی با افتتاح شعبه خودش در منطقه توسکاتک گامی بلند برای کمک به شما هموطنان عزیز جهت خرید ملک در این منطقه برداشته است.

بحث خرید زمین در توسکاتک بحث بسیار پیچیده و بزرگ می باشد چراکه ما دقیقاً باید بدانیم شما به دنبال خرید چگونه زمینی هستید مشخصه های زمین ،ویژگیهای زمین ، مدارک زمین ، موقعیت زمین و بسیاری از موارد دیگر را کنار هم بگذاریم تا بتوانیم به یک نتیجه گیری دلخواه شما برسیم.

اگر خرید ویلا بود خب کار ما خیلی راحت بود می‌توانستیم از ویلای مورد نظر شما و نزدیک به سلیقه شما عکس یا فیلم تهیه کنیم برای شما ارسال کنیم و شما نتیجه ای تقریبی به ما بدهید تا بتوانیم در بازدید حضوری به جمع بندی نهایی برسیم اما خب یک زمین خالی را نمی‌توان زیاد تشریح کرد جز اینکه داخل بافت بودن زمین یا بیرون بافت بودن زمین ، داشتن سند و نوع کاربری زمین و موارد محدودی را می شود عنوان کرد

اما سعی ما بر این است که بتوانیم در زمانی که شما هنوز در منطقه حضور پیدا نکرده اید و میخواهید تشریف بیاورید برای اینکه وقت شما عزیزان هدر نرود و روزها وقت خود را برای جستجوی زمین در توسکاتک از دست ندهید ما فایل شما را و فایل نزدیک به سلیقه‌ی شما را آماده برای شما مشخصات آن را ارسال کنیم و شما بتوانید به جمع بندی نهایی برسید املاک پورولی با کادری مجرب با سابقه‌ای بیش از ۲۰ سال می‌تواند به صورت ۲۴ ساعته از شبانه روز چه از طریق تماس تلفنی یا از طریق واتساپ به شما عزیزان در بحث خرید زمین مشاوره دهد تا بتوانیم با مشاوره‌های خود و راهنمایی هایی که به شما عزیزان میکنیم در امر خرید زمین کمکی کرده باشیم.

زمین ارزان در توسکاتک

زمانی که برای خرید زمین در شمال اقدام کردید شاید فکر می‌کردید منطقه زیبای توسکاتک می‌توانند نظر و نگاه شما را برای سرمایه‌گذاری در بخش ملک تغییر دهد.

تو که در اصل سه ورودی معروف و عامه دارد یک ورودی آن طرف نخل شمال می باشد ووردی دوم قبل از اینکه به ورودی مرکزی روستا برسید یا اوایل روستا از سمت نوشهر میشود  ورودی سومی از کنار پل و یک ورودی تنگ البته بومی پسند و بیشتر بومی ها از این ورودی استفاده می کنند.

خودتو ک بیشتر مناطقی بومی و آن زمین های ارزان دارد یا به اصطلاح زمین هایی که از قیمت کارشناسی کمتر هستند نیز شما می توانید در قسمت غیر بومی نشین پیدا کنید اما خب هر چقدر هم نسبت به قیمت کارشناسی اون منطقه قیمت آن پایین تر باشد اما یک زمین داخل بافت چیزی در حدود یک متر حداقل ۱۲ تا ۱۵ میلیون تومان قیمت دارد و به زمینهای الحاق به بافت و زمین چسبیده به بافت که در همین سایت در مورد آن توضیح دادیم نیز زمین های ارزان تری هستند.

قیمت زمین سنددار توسکاتک

منطقه توسکاتک که هیچ هر منطقه دیگری هم که باشد معمولاً خریدار دنبال یک زمین با سند تک برگ و شش دانگ می‌باشد این حرف بنده را هیچ کسی نمی‌تواند رد بکند.

سنددار بودن زمین هویت زمین را می‌رساند معمولاً یک غیر بومی که از منطقه شناختی ندارد اگر دنبال ملک باشد سعی می‌کند ملکی را خریداری نماید که مالک آن دارای مدارک هویتی و اسناد مالکتی ثبت شده باشد.

الان زمین تو سنددار در تعدادشان کم نیست اما هر روز در حال کم شدن است چرا که هر غیر بومی می‌خواهد زمین بخرد دنبال زمین سنددار است فروشنده هم سعی می‌کند برای ملک خود سند تهیه کند تا راحت‌تر بتواند آن را بفروشد.

الان اگر بخوای برای زمین خود سند تهیه کنید ما در یک مقاله‌ای در مورد دریافت سند زمین در نوشهر و جواز زمین در نوشهر تهیه کرده و در داخل همین سایت قرار داده‌ایم.

توجه :

آدرس مکان ویلا ممکن است واقعی نباشد بقیه اطلاعات صحیح میباشند. لطفا تماس بگیرید

املاک پورولی در خدمت شماست

پورولی……………………………………………… ۰۹۱۱۳۹۵۸۱۲۶

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 625