خرید زمین بندپی نوشهر

کد ملک: 00
قیمت ویلا شهرک سی گل نوشهر

قیمت ویلا شهرک سی گل نوشهر

6 و نیم میلیارد تومان
هر زمانی صحبت از شهرک سی گل در نوشهر می شود بی شک گزینه های ...
  • 1 سال پیش
  • دارد پذیرایی
  • 3 خواب
کد ملک: Kh
فروش زمین ۲۰۰ متری بندپی نوشهر

فروش زمین ۲۰۰ متری بندپی نوشهر

متری ۱۴ میلیون تومان
فروش زمین ۲۰۰ متری بندپی نوشهراین زمین با حدود ۲۲۰ متر مربع که داخل بافت ...
  • 3 سال پیش
  • ۲۲۰ متر
  • ۰ پذیرایی
  • ۰ خواب
کد ملک: H43
خرید زمین در خط گاز بندپی

خرید زمین در خط گاز بندپی

متری 14 میلیون تومان
خرید زمین در خط گاز بندپیشما هم دنبال سرمایه گذاری ملکی در شمال هستید شما ...
  • 4 سال پیش
  • ۴۰۰ متر
  • ندارد پذیرایی
  • ندارد خواب
کد ملک: H9
قیمت زمین شهرکی در بندپی نوشهر

قیمت زمین شهرکی در بندپی نوشهر

متری 7 میلیون تومان
قیمت زمین شهرکی در بندپی نوشهر با توجه به اینکه در بندپی نوشهر قیمت بسیار بالا ...
  • 4 سال پیش
  • 400 متر
  • 0 پذیرایی
  • 0 خواب
کد ملک: 00
قیمت زمین نوشهر کیسی بندپی

قیمت زمین نوشهر کیسی بندپی

متری ده میلیون تومان
قیمت زمین نوشهر کیسی بندپی زمین کیسی نوشهر باید عرض کنم که این منطقه توریستی به ...
  • 4 سال پیش
  • 200 متر
  • 0 پذیرایی
  • 0 خواب
کد ملک: a4
زمین پای کوه بندپی

زمین پای کوه بندپی

متری چهار میلیون تومان
زمین پای کوه بندپی اگر تابحال بندپی نیامده باشید بی شک هیچگاه نمی توانید زیبایی این ...
  • 4 سال پیش
  • 400 متر
  • 0 پذیرایی
  • 0 خواب
کد ملک: a3
زمین بیرون بافت بندپی نوشهر

زمین بیرون بافت بندپی نوشهر

متری دو میلیون تومان
زمین بیرون بافت بندپی نوشهر با افزایش قیمت های زمین داخل بافت ما شاهد رشد قیمت ...
  • 4 سال پیش
  • 550 متر
  • 0 پذیرایی
  • 0 خواب
کد ملک: dost
زمین سند دار نوشهر بندپی

زمین سند دار نوشهر بندپی

متری 9.600 تومان
زمین سند دار نوشهر بندپی خرید  زمین در بندپی نوشهر با 342 متر زمین و داخل ...
  • 5 سال پیش
  • 342 متر
کد ملک: m92
زمین 500 متری بندپی نوشهر(ارزان)

زمین ۵۰۰ متری بندپی نوشهر(ارزان)

متری 14 میلیون تومان
زمین 500 متری بندپی نوشهر(ارزان) خرید زمین 500 متری بندپی نوشهر(ارزان) و داخل بافت مسکونی و ...
  • 5 سال پیش
  • 550 متر

خرید زمین بندپی نوشهر

خرید زمین بندپی نوشهر

هرکس به شما گفت در بندپی نوشهر زمین خریداری کنید اول بروید از او بسیار تشکر کنید چرا که بندپی تقریباً از برندترین مناطق نوشهر به شمار میرود اگر اولین منطقه برند چل باشد بی شک دومین منطقه برند نوشهر بندپی میباشد شما ویژگی های بندپی را کنار هم بگذارید کمتر روستا و منطقه را در نوشهر پیدا میکنید که همه این حسن ها را یکجا داشته باشد الان بندپی پای کوه قرار دارد وقتی تشریف میاورید جنگل بندپی ، شما با معروف ترین جاذبه گردشگری نوشهر رو به رو می شوید بندپی نوشهر چسبیده به روستاهای مزگاه و نجارده و چلک می باشد.

خرید زمین بندپی نوشهر

قیمت زمین و ویلا در بندپی نوشهر

اول سعی می کنم به صورت مختصر و مفید در مورد قیمت زمین و قیمت ویلا در بندپی نوشهر توضیحاتی در اختیار شما قرار دهم تو در ادامه همین مطلب به صورت مفصل و جامعه اختصاص ندهد در مورد زمینهای بند بین نوشهر با همدیگر صحبت کنیم خوب الان در حال حاضر در اوایل سال ۱۴۰۲ که همچنان ته مانده های رکود در بازار ملک شاهد آن هستیم قیمت زمین حداقل متری ۱۵ میلیون تومان برای زمین های داخل بافت توسط مالکین قیمت‌گذاری شده است و ویلاهایی که در منطقه وجود دارد حداقل ویلا الان ۶ میلیارد تومان یک ویلای با حدود ۲۰۰ متر زمین و ۱۰۰ متر بنا البته عمر چند ساله برای فروش وجود دارد و این ماه حداقل‌های قیمت ملک در بندپی نوشهر میباشد.

فروش زمین بندپی نوشهر

عزیز دل خرید زمین بندپی نوشهر یعنی هر کسی نمی‌تواند این سرمایه گذاری را انجام دهد البته الان زمین زیادی در بندپی برای فروش نیست قدری که سرمایه‌گذاران برای خرید زمین به نوشهر به ویژه منطقه بندپی هجوم آورده اند با توجه به ویژگی‌های خاص این روستا الان تعداد زمین هایی که برای فروش قرار دارد از تعداد انگشتان دو دست کمتر می باشد همین تعداد کم زمین‌ها خود نشانه ای برای این امر می باشد که زمین بندپی حکم طلا را دارد هر کسی در بندپی هر متراژ زمین خریده است برد کرده است.

در مورد خرید زمین بندپی نوشهر بنده توضیحاتی را خدمت شما خریداران عزیز عرضه خواهیم کرد البته قیمت زمین بنده با توجه به اینکه این منطقه از مناطق برند نوشهر هست جای به جای آن متفاوت می باشد.

معمولاً فروش زمین در بندپی نوشهر نسبت به سایر روستاها بیشتر می‌باشد که دلیل اعظم آن استقبال خریداران میباشد که از شرق به روستای چلک نوشهر از سمت شمال به روستای مزگا از غرب به روستای نجارده و جنوب آن به جنگل معروف بندپی متصل میباشد.

خرید زمین بندپی نوشهر

بندپی از دو راه قابل دسترس است که از جاده نجارده بندپی و دیگری از جاده مزگاه میباشد که معمولاً جاده بندپی ویو زیبایی خاصی که دارد که استقبال بیشتری از آن میشود.

در بندپی تقریباً ۴ شهرک خوب وجود دارد شهرک سروستان بندپی ، شهرک نوروزی ، شهرک روژینا و گیسوم می باشد خرید زمین خط گاز بندپی نیز مورد توجه بسیاری از خریداران است چرا که بخاطر حریم خط گاز شما یک ویو همیشگی خواهید داشت و خط گاز نیز تقریبا میشود گفت مطلقاً غیر بومی نشین هستند هم نزدیک جاده اصلی هست و هم اینکه معمولاً زمین های خط گاز سنددار هستند.

قیمت زمین در بندپی از متری ۹ میلیون تومان شروع می شود ۱۵ میلیون تومان نیز معامله میشود بندپی و همچنین امکاناتی که بندپی دارد معمولاً خریداران زیادی را جذب کرده است منظور از امکانات مغازه های قصابی ، آرایشگری ، نانوایی، سوپر مارکت ، لوازم یدکی و بسیاری از این چنین مغازه ها که امورات روزانه ساکنین را برطرف میکند وجود دارد .

نکته مهم اینکه در بندپی ما زمین جنگلی جلگه ای نداریم که این امنیت خرید را دوچندان خواهد کرد و خیال خریدار را از یک خرید شسته رفته راحت خواهد کرد. املاک پورولی یک دفتر یا شعبه آن در بندپی نوشهر واقع شده است از این جهت محکم با شما صحبت میکند.

زمین شهرکی در بندپی نوشهر

خوب اگر تمایل داشته باشید که صاحب یک زمین شهرکی در بند بین شوید یک چند شهرک بیشتر در بندپی وجود ندارد البته شهرک‌های که در بندپی وجود دارند همگی برند هستند یعنی شما ویلاهای چندین میلیاردی را در این شهرک خواهد یافت و شهرک ها دارای زمین‌های بافت مسکونی هستند همه قطعات آنها دارای سند می باشند گاهی یکسری از قطعات زمین در بندپی نوشهر دارای جواز ساخت نیز می باشند شهرک‌های چون شهرک نوروزی ، شهرک روژینا ، یا شهرک سروستان و سان سیتی را می‌تواند شهرک های برند نوشهر به شمار آورد.

زمین جاده گاز بندپی نوشهر

خوب بهترین زمین را می‌توان زمینه‌های خط گاز هر منطقه معرفی کرد دلیل این ادعای ما را نیز می‌توان به دلیل تحریم‌هایی که از زمین‌های خط گاز دارند بر شمرد الان در حدود ۳۰ متر می‌باشد یعنی اگر شما هر سمت خط گاز زمین داشته باشید کلون حریم خط گاز می‌تواند یک ویوی ابدی را برای شما خلق کند اما متاسفانه در بافت جدید سال ۱۴۰۰ بوستان‌های بندپی یکی از زمینهای با کاربری غیر مسکونی یا حتی زمینهای بیرون بافت .

اما متاسفانه با همه تلاشهایی که دهیاری بندپی داشته نتوانستند یا تغییر کاربری پیدا کنند یا اینکه داخل بافت شوند چرا که شرکت گاز استان مازندران به شدت مخالف افزایش بافت می باشد این امر را به دلیل حریم خط گاز معرفی کرده است البته خوب یکی از بومی ها به هیچ کدام از این عوامل توجهی ندارند و به شدت مشتاق هستند که در خط گاز هر منطقه‌ای زمینی را در جهت سرمایه‌گذاری خریداری کنند به ویژه بندپی خود این منطقه برند می باشد از این قاعده مستثنی نمی باشد.

زمین سنددار در بندپی نوشهر

زمین سند دار در همه روستاها به بسیار کم می‌باشد بندپی نیز همین طور است اما یک چیزی راجع به سند خدمت شما عزیزان عرض بکنم اگر زمینه که خریداری می‌کنید مالکان بومی باشد به نظر بنده با تجربه ای که دارم از سند بسیار ارزشمند تر می باشد خوب شاید بپرسید چگونه این ادعا را دارید ببینید دوستان عزیز گاهی هم پیش آمده چون وقتی شما می‌خواهید زمینی را بفروشید اگه حتی سند نیز داشته باشد به مالکان غیر بومی باشد خیلی راحت می‌تواند یک بار زمین را با سند به یک بار بدون سند آن را بفروشد یعنی به خریدار دومی که تمایل به خرید زمین دارد با قیمت پایین تر به ادعای اینکه زمین سند ندارد و می‌تواند آن را به صورت موبایل نامه یا همان قولنامه فروش برساند پس حتی برای زمینهای سنددار نیز راه برای کلاهبرداری وجود دارد.

اما اگر مالک زمین بومی باشد خیلی راحت می توانید با استعلام از دهیاری از بنچاق زمین مطلع شوید چرا که اگر بومی ها بخواهند زمینی را به فروش برسانند مثل بمب در آن محل صدا می کند و خیلی راحت می‌توان آمار زمینه‌ای را که مالکین آنها بومی هستند به دست آورد از توصیه می‌کنیم اگر قصد خرید زمین در بندپی را دارید اولویت را برای خرید زمین هایی قرار دهید که مالک آنها بومی می باشد.

قیمت زمین شهرکی در بندپی نوشهر

اگر بخواهم در مورد زمین های شهرکی در بندپی با شما صحبت کنم ببینید دربند پیست شهرک معروف و بسیار خوب وجود دارد شهرک هایی که عبارتند از:

  1. شهرک سروستان
  2. شهرک روژینا
  3. شهرک سان سیتی

به صورت مختصر و در مورد این شهرک‌ها توضیح دهم که شهرک سروستان در پای کوه واقع شده است به نسبت قیمت بالاتری دارد چرا که آخرین قطعه به جنگل می باشد که بیرون روستا قرار دارد دو راه ورودی مجزا دارد ساکنین آن اکثرا اساتید دانشگاه ها می باشند خود نمای شهرک و شکل شهرک انسان رو یاد ویلاهای لواسان می‌اندازد با زیبایی هایی که دارد از درختان بزرگ گرفته تا آرامشی در آن جاری می باشد.

در مورد شهرک روژینا باید عرض کنم این شهرک در جاده گاز بندپی واقع شده است یک شهرک با ویلاهای حداقل با متراژ ۴۰۰ یا ۵۰۰ متر می باشد زمین های شهرک معمولاً در قطعات ۵۰۰ متری می باشد در حدود ۲۰ قطعه زمین و ویلا در این شهرک وجود دارد یک منطقه کاملاً غیر بومی نشین که به طور میانگین قیمت زمین در این شهرک حداقل متری ۲۰ و ۲۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

شهرک سان سیتی که این شهرک از جاده گاز شرقی قابل دسترس می باشد یک شهرک به نسبت قدیمی تر میباشد البته اطلاعات خاصی در مورد شهرک نمی توان بیان کرد چرا که معامله این شهرک به ندرت صورت می‌گیرد اما جز شهرک های بندپی میباشد.

زمین ارزان بندپی

شاید تعجب کنید که آقا مگه میشود در بندپی نوشهر زمین وجود داشته باشد دوستان عزیز ارزانترین زمین در هر روستا زمین های خارج از بافت هستند که این زمین ها در بندپی نیز این زمینها وجود دارند در سال ۱۴۰۱ طرح هادی روستا آماده و تکمیل شد یک سری از این زمینها داخل بافت آمدن یکسری از زمین ها الحاق به بافت شدن یکسری از زمین خارج بافت ماندند که بر اساس شرایط زمین هم معمولاً این اتفاق می‌افتد.

ارزانترین زمین که همان‌طور که عرض کردیم زمین های خارج از بافت هستند چقدر زمین با بافت فاصله داشته باشد قیمت آن ارزان تر است بعد از آن و گرانترین زمین هان زمینهای شهرک ای دارای سند در بندپی می باشد که در همین مورد و موضوع زمینهای شهرکی را توضیح دادیم و توصیه می‌کنیم حتماً آن را مطالعه کنید و شهرکهای بندپی را بهتر بشناسید.

معاوضه زمین با خودرو در نوشهر بندپی

هم قیمت زمین در شمال افزایش پیدا کرده است و هم قیمت خودروها با توجه به افزایش قیمت دلار و کاهش ارزش پول ملی سبب شده است که معاوضه برای خودرو و زمین در شمال کشور زیاد شود.

همانطور که می‌دانید خودرو تقریباً یک پول نقد می‌باشد و خیلی راحت می‌توان در بازار نقد کرد و گزینه بسیار خوبی برای خرید زمین می‌باشد خب شاید سوال کنید که چرا خودرو را نمی‌فروشد و سپس اقدام به خرید ملک نماید باید خدمت شما عرض کنم که چون قیمت خودرو نوسانی می‌باشد و معمولاً تو این گونه معاملات خریدار مبلغی پول دارد و مابقی را به صورت خودرو معاوضه می‌کند.

نکته مهمی که در مورد معاوضه خودرو یا تهاتر خودرو با زمین در نوشهر بند پی وجود دارد این است که الان زمین داخل بافت در بندپی حداقل متری ۲۰ میلیون تومان معامله می‌شود چیزی نیست که فروشنده بگوید عرض کردم معامله می‌شود. پس اگر شما مطمئن باشید تا آخر ۱۴۰۲ صبر کنید قیمت زمین بندپی به حداقل متری ۳۰ میلیون تومان خواهد رسید.

زمین با جواز ساخت در بندپی

اخیراً دوستانی با من تماس گرفتن دنبال زمین جوازدار در بند پی بودند دوستان توجه داشته باشند معمولاً تعداد زمین‌هایی که جواز ساخت نیز داشته باشند در هر منطقه‌ای بسیار کم می‌باشد چرا که اصلاً داشتن جواز ملاک و اولویت نمی‌باشد

شما هر زمینی که پتانسیل ساخت داشته باشد یا کاربری مسکونی داشته باشد خیلی راحت می‌توانید برای آن جواز ساخت بگیرید پس داشتن جواز ساخت را یک ملاک مهم و معیار مهم برای خرید زمین در بندپی قرار ندهید.

بیشتر دنبال این باشید که زمینی که می‌خواهید انتخاب کنید یک لوکیشن خوبی داشته باشد یک ابعاد خوبی داشته باشد در یک منطقه بسیار خوب با شرایط خوبی باشد هم از نظر قیمتی و هم داشتن مدارک برای زمین بسیار اهمیت دارد

معمولا افرادی که به دنبال خرید زمین در نوشهر هستند چلک نوشهر و بندپی نوشهر را جز اولویت‌های خرید اول خود قرار می‌دهد شما اگر دقت داشته باشید بندپی امروز با توجه به اینکه دو ورودی به محل دارد و هر یک از این ورودی‌ها از محل یا ورودی دیگر جذاب‌تر است و بسیاری از آپشن‌ها و پتانسیل‌هایی که بندپی دارد سبب شده است که معمولاً خریداران اصرار به خرید زمین و سرمایه‌گذاری در بندپی نوشهر را داشته باشند.

قیمت زمین در بندپی نوشهر

بندپی الان قیمت زمین در اواسط سال ۱۴۰۲ حداقل متری ۲۰ میلیون تومان برای زمین‌های داخل بافت می‌باشد این‌ها نیز رشد خواهند داشت و دارند این نکته را باید توجه داشت که اکثر زمین‌های بند پی دارای کاربری زراعی اما با قابلیت تغییر کاربری هستند.

خوب خود بندپی هم که نیاز به توضیح ندارد قیمت زمین شهرکی الان حدودهای متری ۲۵ میلیون تومان می‌باشد زمین سنددار تعدادشان کم است زمین‌های جوازدار تعدادشان کم است.

بندپی درست پای جنگل واقع شده است چند شهرک خوب در بندپی وجود دارد الان ما زمینی را در بندپی در ابعاد حدود ۵۴۰ متر دارد که در داخل شهرک واقع شده است دارای کاربری مسکونی می‌باشد دارای سند تک برگ می‌باشد.

قیمت زمین سنددار در بندپی

هر جای نوشهر شما بروید زمین سنددار قیمتش از سایر زمین‌ها بیشتر است اگر داخل بافت باشد که دیگر خیلی بیشتر است اگر کاربری مسکونی باشد که دیگر عالی است چرا که اولاً به زمین‌های خالی سند تعلق نمی‌گیرد دوماً اینکه معمولاً زمین سنددار کمتر در هر روستایی پیدا می‌شود.

فقط یک نکته را عرض کنم چون می‌دونم همه موارد در مورد سند رو در همین سایت مطالعه کردید فقط اینکه زمین‌های داخل شهرک سند تک برگ مشاع دارند ولی زمین‌های بیرون شهرک سند تک برگ ۶ دانگ دارند.