زمان انتشار : 2 سال پیش
قیمت متری ۱۰ میلیون تومان

خرید زمین با سند و جواز ساخت در نوشهر دزدک

خرید زمین با سند و جواز ساخت در نوشهر دزدک

وقتی یک زمین دارای سند و جواز ساخت باشد یعنی اینکه آن زمین در داخل بافت قرار دارد و کاربری آن مسکونی میباشد و این یک فایل یا یه ملک شسته و رفته به شمار می رود که شما میتوانید در دزدک نوشهر جهت خرید این زمین اقدام کنید.

خرید زمین با سند و جواز ساخت در نوشهر دزدک

فروش زمین با سند و جواز ساخت در دزدک نوشهر

اصولاً خرید زمین در نوشهر بیشتر از خرید ویلا در نوشهر مورد استقبال قرار می‌گیرد چرا که کسانی که به دنبال سرمایه‌گذاری هستند همیشه تعدادشان بیشتر از افرادی است که دنبال خوشگذرانی هستند .

معمولاً وقتی شما زمین را خریداری می کنید یک سرمایه‌گذاری و مطلقا خوب به شمار میرود اما اگر به دنبال خرید ویلا هستید با توجه به اینکه هر سال بر عمر ویلا افزوده می‌شود و در نهایت ویلا کلنگی به شمار میرود و شما با دادن پول زمین و ویلا در آینده فقط زمین را دارید از این جهت خرید ویلا برای سرمایه گذاری توصیه نمی‌شود.

حالا یه تصمیم گرفتیم و زمینی را در نوشهر خریداری کنیم بهتر است یک زمین با مدارک کامل را خریداری کنید خرید زمین در نوشهر که سند تک برگ شش دانگ داشته باشد بسیار عالی میباشد حال آنکه این زمین جواز ساخت نیز داشته باشد دیگر نور الا نور می باشد چرا که یک زمین بسیار مناسب زمینی میباشد که مالکیت آن احراز شده باشد که شما با دیدن سند آن زمین مالکیت آن برای شما محرز میشود.

اول آنکه بخواهید بدانید زمین چه نوع کاربری دارد و در چه کیفیتی به سر می‌برد بی شک باید به دهیاری آن محل مراجعه کنید اما وقتی میبینی یک زمین جواز ساخت دارد یعنی آنکه زمین حتماً داخل بافت با کاربری مسکونی می باشد چراکه بر زمینهایی که کاربری باغی و زراعی دارد جواز ساخت داده نمی‌شود.

خود داشتن جواز ساخت نیز با توجه به اینکه برای غیر بومی‌ها یک هزینه مازاد و گزافی دارد شما با خرید زمین دارای جواز این راه را میان بر زدید .حال بهتر است در مورد زمینی که برای شما آورده ام کمی توضیح دهم.

این زمین دارای ۳۵۶ مترمربع می باشد که دو بر بوده و ورودی کوچه قرار دارد یک قواره بسیار عالی با بر خوب میباشد دارای سند تک برگ شش دانگ بوده و دارای جواز ساخت برای ساخت حداقل ۲۰۰ متر بنا میباشد.

قیمت زمین دزدک نوشهر

این ۲۰۰ متر به چه شکل است یعنی اینکه شما سطح اشغال این زمین ۳۵۶ متری در حدود ۲۰۰ متر میباشد شما کف زمین می توانید200 متر بسازی و به طبقات بالاتر نیز آن اضافه کنید البته حداکثر می توانید در روستاها تا سه طبقه یا تریبلکس بسازید از کفت و به فرض مثال دو تا ۱۰۰ متر دیگر روی همین ۱۰۰ متر کف ساخته شود که در جمع شما می توانید ۳۰۰ متر بنا بردارید.

امیدوارم توانسته باشم توضیحات اندک اما کاملی را در مورد شرایط این زمین در دزدک نوشهر به شما ارائه دهم البته اگه می خواهید در مورد موقعیت جغرافیایی خود دزدک نوشهر بدانید باید خدمت شما عرض بکنم که این زمین در منطقه دزدک یعنی ما بین شهرهای نور و نوشهر قرار داردو

فاصله حدود ۱۰ کیلومتری نوشهر می‌باشد از سمت شرق به روستای ملکار و از سمت غرب نیز به روستای کهنه سرا و چلک وصل می باشد از شمال به دریا و جنوب آن نیز به جنگل متصل می‌باشد.

خود زمین نیز در منطقه غیربومی نشین واقع شده است از هر زاویه به این ملک نگاه می کنم خواهم دید که این زمین انصافا با توجه به قیمتی که مالک این زمین به شرایطی که دارد گذشته است از قیمت کارشناسی نیز پایین‌تر است و برای خرید آن یک فرصت بسیار عالی به شمار می رود.

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00