زمان انتشار : 2 سال پیش
قیمت متری 11 میلیون تومان

خرید زمین انارور

خرید زمین انارور

منطقه انارور نوشهر از بهترین مناطق برای سرمایه گذاری ملکی در نوشهر بشمار میرود خیابان کتی انارور و خیابان فرسیان از مناطق خوب انارور میباشد چنانچه قصد خرید زمین در نوشهر انارور دارید حتما در این دو منطقه از انارور که نام بردیم خرید زمین  انجام دهید.چرا که قیمت زمین در انارور نوشهر جا به جا فرق میکند و ویژگی خاص خود را دارد و دهکده کتی انارور بهترین جای انارور است.

خرید زمین انارور

قیمت زمین انارور نوشهر

در مورد انارور نوشهر که در حدود 17 کیلومتری نوشهر واقع شده است و شهرک های لوکسی هم دارد مراقب زمینهای اوقافی و جنگلی جلگه ای در این روستا باشید چرا که خود انارور از لحاظ سرمایه گذاری به ویژه زمین های ساحلی ان بسیار ارزشمند میباشند.

اگر شما دنبال خرید زمین در یک منطقه خوب در حومه نوشهر هستید من به عنوان کارشناس منطقه انارور رو به شما پیشنهاد می کنم انارور در حدود 15 کیلومتری نوشهر قرار داشته و تا جنگل سیسنگان نیز کمتر از 5 کیلومتر فاصله دارد چند منطقه زیبا همچون خیابان کتی و خیابان فرسیان از تهرانی نشین ترین یا بهتره بگم غیر بومی نشین ترین مناطق حومه نوشهر هستند هر متر زمین در این مناطق حدود دو میلیون می باشد.

شهرک هایی چون شهرک پامچال در انارور با حدود 100 ویلا توانسته در جذب توریست یک عنصر حیاتی باشد قیمت زمین های داخل شهرک در خیابان فرسیان بالای دو میلیون است چرا که در این خیابان قدیمی ترین و بزرگترین شهرک های منطقه یا حومه نوشهر قرار دارد.

فروش زمین در انارور نوشهر

زمین های انارور اینقدر ارزش دارند که زمین ارزان توشون پیدا نمیشه البته زمین ارزان تو انارور یعنی زمین ارزانتر نسبت به بقیه زمین ها که متری  یک و نیم حداقل قیمت زمین داخل بافت و ارزان در انارور است چرا که زمین انارور به دلیل اینکه منطقه بومی نشین و غیر بومی نشین اون از هم فاصله زیادی دارند  و باب میل و دلخواه غیر بومی نشین ها است از این رو معمولا منطقه انارور رو به عنوان یه منطقه بومی نشین می شناسند زمین انارور به دلیل اینکه زمین های ساحلی بسیار زیبا هستند مشتری های کله گنده خوبی دارند

زمین های ساحلی در انارور از متری 4 میلیون شروع می شود به بالا که تا 6 میلیون نیز می رسد قیمت هر متر زمین ساحلی در انارور امروز با فردا فرق دارد و این حرف ما اصلا اغراق نیست چرا که اگر یکبار به انارور تشریف اورده باشید بی شک حرف بنده را تائید می کنید انارور ساحل باز معروفی دارد که هر خریدار و گردشگری از اونجا رد میشه مجذوب منطقه می شود . فروش ویلا انارور رو این زمین ها روی بورس انداختند.

مزایای خرید زمین در انارور

وقتی در اینترنت خرید زمین در نوشهر را جستجو کردید ما متوجه شدیم که شما بین روستاهای نوشهر هنوز به تصمیم گیری درستی نرسیده اید که در کدام روستا خرید زمین انجام دهید اما خب مشاور املاک پورولی می خواهد به شما کمک کند ما می توانیم زمین هایی را به شما معرفی کنیم که اولاً در سطح بودجه شما باشد دوما نزدیک به سلیقه شما باشد و سوما به صورت شرایطی پرداخت شود یا به صورتی  اتفاق بیوفتد که به نفع خریدار باشد ما انارور نوشهر را جای خوبی برای شما در نظر گرفتیم انارور به خاطر ویژگی های خاصی که دارد از جمله جدا بودن منطقه بومی نشین و غیر بومی نشین ، دوما داشتن زمینهای سند دار در تعداد بالا و سوما داشتن زمین‌های شهرکی شسته و رفته که اکثر مالکین آنها غیر بومی‌ها نیز هستند سبب شده است برای خریدار غیر بومی انارور گزینه بسیار مناسبی باشد اون دسته از عزیزانی که می‌خواهند به صورت شرایطی نیز در انارور برای خرید زمین اقدام کنند ما چند گزینه پیش روی آنها در ادامه خواهیم گذاشت که امیدواریم نظر شما خریداران عزیز را جلب کند.

زمینهای شهرکی در انارور چگونه است؟

شاید از خودتان بپرسید که در انارور زمین شهرکی به چه شکل است دو منطقه در انارور داریم که شهرک‌های زیادی در این دو مناطق وجود دارد یکی خیابان فرسیان انارور می باشد و دومی دهکده کتی انارور نوشهر است این دو منطقه تقریبا میشود گفت ۹۰ درصد ساکنین آن غیربومی هستند.

البته یکسری احتیاطها برای خرید زمین در انارور وجود دارد که ما در ادامه در یک نکته مهم برای شما توضیح خواهیم داد اما در هر صورت قیمت زمین در انارور از متری حدود ۷ میلیون تومان برای زمینهای داخل بافت تا  متری ۱۵ میلیون تومان معامله میشود زمینهای بیرون بافت خب بی شک ارزان‌تر هستند اما خب قیمت زمین داخل بافت گران تر باشد مطمئناً زمین در موقعیت با شرایط بسیار بهتری وجود دارد این شرایط ممکن است سند دار بودن زمین باشد ، شهرکی بودن زمین باشد ، متراژ زمین باشد ، مدارک زمین باشد ، ابعاد زمین باشد و بسیاری از ویژگی‌های خاص دیگر باشد  گزینه مناسبی برای خرید زمین داشتن نگهبانی است و نگهبانی همان امنیتی که یک خریدار غیر بومی به دنبال آن است.

معاوضه و فروش شرایطی زمین در انارور

شاید بپرسید آیا میشود زمین را به صورت شرایطی خریداری کنیم یا یک خودرو معاوضه داشته باشید و بخواهید با زمین تهاتر یا معاوضه کنید اصلا نگران نباشید اتفاقاً ما چند زمین در انارور به ما سپرده شده است به ما کرد می‌کنم به مشاور املاک پورولی می باشد که هم با خودرو معاوضه می کند هم به صورت نقد و اقساط حاضر به فروش زمین خود هستند یعنی یک خریدار چه چیزی بهتر از این می خواهد که زمین مورد پسند خود را بتواند به صورت نقد و اقساط چند ماهه خریداری نماید . تو این شرایط بازار این شرایطی که خدمت شما عرض کردم برای معامله زمین یک شرایط بسیار عالی میباشد.

البته یک مژده خوب هم به آن عزیزانی بدهم که ارز دیجیتال دارند ما دو گزینه در انارور داریم یعنی دو قطعه زمین در انارور وجود دارد که مالک آن حاضر به معامله و فروش زمین خود با ارز دیجیتال نیز هست البته ارزهای دیجیتال معروف مانند بیت کوین ، کاردانو ، سولانا ، شیبا یا اتریوم و بسیاری از رمز ارزهای معروف که پشتیبانی مالی قوی دارند و خیلی راحت می‌شود آنها را نقد کرد.

اگر شما در این زمینه اطلاعاتی ندارید اصلا نگران نباشید مشاور املاک پورولی با متخصصینی که در این زمینه جلب نموده است از صفر تا صد معامله در کنار شما خواهد بود پس یقین بدانید در چند سال آینده فروش زمین و ویلا با ارز دیجیتال بسیار قوت خواهد گرفت و بیشتر معاملات بی شک با ارز دیجیتال خواهد بود.

زمین داخل بافت انارور

زمین داخل بافت که زمین هایی گفته می شود شما حق ساخت و ساز را در آن دارید معمولاً قیمت بالاتری نسبت به زمین های دیگر دارند زمین های داخل بافت با کاربری مسکونی باز بالاترین قیمت را دارند البته تعدادشان بسیار کمتر است متراژ این زمین‌ها اگر کوچک باشد باز قیمت بالاتری دارند چون باز تعدادشان کمتر از اینهایی که عرض میکنیم برای اطلاع شما عزیزان می باشد تا در خرید زمین همه این موارد را در نظر بگیرید.

زمین داخل بافت با کاربری مسکونی در شهرک کتی انارور  هم در شهرک فرسیان اناروذ وجود دارد زمین شهرک کتی که تا خط گاز یعنی مرز انارور و سیسنگان است قیمت بالاتری نسبت به جاهای دیگر انارور دارد.

یک گریزی به منطقه مرزن آباد می زنیم اگر فراموش نکرده باشید در مورد زمینهای داخل بافت در پست یا مطلب خرید زمین طویر مرزن آباد زیاد با هم صحبت کردیم و در مورد زمین های داخل بافت اطلاعات جامعی سعی کردیم در اختیار شما قرار دهیم

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00