زمان انتشار : 1 سال پیش
قیمت 7 میلیارد تومان

قیمت خانه در نوشهر

زمانی که تصمیم به خرید خانه در نوشهر گرفته‌اید بهتر است اقدام به خرید نمایید چرا که قیمت خانه در نوشهر این روزها لحظه ای می باشد معمولاً قیمت خانه های نوشهر یا بهتر است بگوییم قیمت ویلاهای نوشهر در هر منطقه متفاوت میباشد ارزانترین خانه فعلاً در نوشهر از ۲ میلیارد وجود دارد تا چند ده میلیارد تومان توصیه می‌کنیم اگر میخواهید در مورد این موضوع بیشتر بدانید حتما این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

قیمت خانه در نوشهر

قیمت خانه در نوشهر

اگر شما هم می خواهید صاحب ویلا شوید و اما بودجه کمی دارید خرید خانه روستایی گزینه بسیار خوبی می باشد اما اینکه کجای نوشهر خانه روستایی بخرید نیز مهم است از این جهت با ما همراه باشید تا بتوانیم قیمت خانه روستایی در نوشهر را بررسی کنیم و یک سری اطلاعات در این زمینه را با هم بررسی نمائیم.

  • در کدام مناطق نوشهر خانه روستایی بخریم؟

  • قیمت خانه های روستایی چقدر است؟

  • ویژگی خانه های روستایی در نوشهر

315 متر زمین
110 متر بنا
دارای سند
انشعابات وصل
شمالی جنوبی
دو خواب
انباری
باربیکیو

حتما برایتان جالب است بگویم شما در روستاهای حاشیه کمربندی نوشهر و البته منطقه هلستان نوشهر ویلاهای ارزان می توانید پیدا کنید ولی اگر قصد خرید ویلا ارزان در نوشهر را دارید این مناطقی که عرض کردم مناسب میباشد البته دلایل مختلفی دارد که سعی می کنم در پست های بعدی بیشتر در مورد آن توضیح دهم.

ویلا شمال برای اجاره و خرید ویلا شمال و رهن ویلا شمال و ویلا شمال نوساز و قیمت خانه و خرید خانه رهن خانه اجلاره خانه و خانه کلنگی در نوشهر و قیمت خانه کلنگی و خانه قدیمی نوشهر و قیمت خانه قدیمی نوشهر و فروش خانه و خانه ساحلی و خانه نوساز و خانه در مازندران و قیمت خانه مازندران و خانه با املاک پورولی است.

خانه ارزان در نوشهر

اگر بودجه شما برای خرید ویلا های لوکس در شمال کشور کفایت نمی کند توصیه ما خرید ویلاهای ارزان است و نگران نباشید چرا که ما ویلاهای دو میلیاردی یا سه میلیاردی در اختیار داریم که امروز جز ویلاهای ارزان به شمار می روند.

البته یک سری از هم وطنان وقتی کلمه خرید خانه در نوشهر را در اینترنت جستجو میکنند بیشتر منظورشان این است که در منطقه بومی نشین یک ملک برای سکونت داشته باشند این عزیزان متاسفانه با بودجه‌ای که کمی که دارند توقف آنها نیز پایین است و تمام تصور و نگاهش آن این است که اگر به شود یک خانه قدیمی و در منطقه بومی نشین نوشهر خریداری نمایند.

الان به قدر قیمت زمین ها بالا رفته است که خرید خانه روستایی و خانه قدیمی ساخت نیز در روستاها کار بسیار سختی می باشد چراکه خود ملک اگر چند سال ساخت باشد دیگر ارزش چندانی ندارد و تعیین کننده قیمت زمین در آن منطقه می باشد اگر همچنان اصرار به خرید خانه ارزان در نوشهر دارید می توانید روی کمک ما حساب باز کنید ولی در روستاهای کجور یا مرزن آباد برای خرید ویلا یا خانه موفق تر خواهید بود.

توجه :

آدرس مکان ویلا ممکن است واقعی نباشد بقیه اطلاعات صحیح میباشند. لطفا تماس بگیرید

املاک پورولی در خدمت شماست

کانال تلگرام املاک پورولی

http://telegram.me/pourvali

 

پورولی……………………………………………… ۰۹۱۱۳۹۵۸۱۲۶

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 462